راجب نرم افزار Lumion

نرم افزار لومیون Lumion ، نرم افزاری قدرتمند در نورپردازی ، متریال دهی و رندرگیری پروژه های معماری، دکوراسیون داخلی ، طراحی فضای سبز ، سایت پلان می باشد که به دلیل سهولت در استفاده و قدرت بسیاربالای رندرگیری و تهیه فیلم های باکیفیت از پروژه از محبوبیت بسیار بالایی در بین طراحان برخوردار می باشد . این نرم افزار یکی از جدیدترین نرم افزارهای موجود در بازار می باشد.

درباره نرم افزار لومیون Lumion :
Lumion یک ابزار realtime تجسم ۳ بعدی برای ساخت فیلم و عکس از پروژهای طراحی و معماری و یا شبیه سازی محیط واقعی است.
قدرت lumion در ارائه دادن یک گرافیک عالی همراه با یک محیط کاری پر قدرت و کارآمد است که باعث صرفه جویی در زمان و پول شما خواهد شد.

معرفی Lumion و خصوصیات آن
Lumion هم آمد و اینبار نه فقط یک بروز رسانی ساده، بلکه شما با یک نرم افزار قدرتمند روبرو خواهید شد. Lumion تنها یک هدف را دنبال میکند و آن افزایش سرعت رندرینگ در کنار افزایش کیفیت می باشد.

مهمترین خصوصیاتی که در برخورد با Lumion متوجه خواهید شد کیفیت بی حد و اندازه آن در رندرینگ ابرهای و آسمان است.

حقیقتا آسمان ساخته شده در Lumion تفاوتی با آسمان حقیقی ندارد و از کیفیتی بسیار بالا برخودار شده است. با توجه به استقبال بسیار خوب معماران و طراحان نما و مهندسان آرشیتکت از فناوری Lumion توسعه دهندگان این نرم افزار با بروز رسانی توانایی ها و قدرت آن، یک نرم افزار کامل و بدون نقص را در اختیار همگان قرار داده اند.

Lumion یکی از نرم افزارهای شبیه سازی طراحی سه بعدی است که بیشترین تمرکز خود را بر طراحی محیط و ساختمان معطوف کرده است. مهمترین دلیلی که شما را ترغیب خواهد کرد که از Lumion استفاده کنید این است که تمام فعالیت های رندرینگ این نرم افزار به ازای هر فریم فقط و فقط ۱ الی ۳ ثانیه زمان خواهد برد. یعنی اگر شما بخواهید با استفاده از Lumion یک انیمیشن ۳۰ ثانیه ای ایجاد کنید در بدترین شرایط شما به ۳-۴ دقیقه زمان برای رندرینگ احتیاج خواهد داشت.

وجود موضوعات داینامیک مانند درختان، گیاهان، آب، خورشید، ابرها و … باعث میشود که به راحتی و در کمترین زمان ممکن صحنه های خود را طراحی و رندر نمایید. ایجاد محیط آنقدر در Lumion ساده و سریع می باشد که نیاز به دانستن هیچ گونه مهارت خاصی نمی باشد.

افکت های بسیار زیبا، رندرینگ فوق سریع، مدلهای آماده از درختان و …. همگی شما را در سرعت بخشیدن به ایده هایتان یاری می دهد.

Lumion به شما اجازه می دهد که در محیط اطراف ساختمان طراحی شده، از انواع ماشین ها ، وسایل و … به صورت داینامیک استفاده کنید. این بدان معنی است که ماشین ها خودشان حرکت میکنند، مردم جابجا می شوند، فواره ها کار خواهند کرد، ابرها حرکت خواهند کرد، خورشید بر اساس ساعت مورد نیاز شما در آسمان جابجا می شود و …

برخی ویژگی های نرم افزارLumion :
۱-پشتیبانی از فرمت های DAE, FBX, MAX, 3DS, OBJ, DWG, DXF در مدل های سه بعدی
۲-پشتیبانی از اغلب فرمت های تصویری رایج از جمله TGA, DDS, PSD, JPG, BMP, HDR و PNG
۳- امکان وارد کردن فایل های خروجی از برنامه هایی مانند , Revit , AutoDesk 3s Max
۴- مجسم سازی صحنه های محیط اطراف و آب و هوا
۵- دارای مجموعه ای عظیم از آبجکت های از پیش طراحی شده مصالح در کیفیت بالا مانند طبقه های چوبی، دیوارهای آجری و …
۶- ساخت مدل های سه بعدی به صورت زمان واقعی
۷- حاوی مجموعه ای از آبجکت ها و انیمیشن های متحرک مانند انسان ها و اتومبیل های در حال حرکت، مبلمان، آیتم های موجود در طبیعت و …
۸- تولید فیلم خروجی با کیفیت HD
۹- امکان اعمال جلوه های ویژه و فیلتر های مختلف بر روی فیلم
۱۰- آپلود مستقیم خروجی نهایی
۱۱- تنظیم کیفیت خروجی
و …06lumion-3d-3.0-reflection-+-GImaxresdefault

tOW5xzv

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

به بالای صفحه بردن